کد مطلب: 204875
چمران در گفت‌وگو با دانا:
کانديدا شدن دولتي‌ها دهن کجي به ملت است/ مناظره‌هاي انتخاباتي بايد محل محاکمه عوامل ارز ۴۲۰۰ توماني باشد
تاریخ انتشار : 1400/02/29 11:37:59
نمایش : 938
نائب رئيس شوراي مرکزي شوراي ائتلاف نيروهاي انقلاب با اشاره به اينکه کانديداتوري مسببان وضع موجود کشور دهن کجي به ملت است گفت: اين جريان به دنبال فرار از گذشته غيرقابل دفاع خود است اينها سالها در جايگاه معاون اول و وزير و رئيس بانک مرکزي فرصت کار کردند داشتند ولي عملکردشان کشور را به وضع موجود دچار کرد.

به گزارش هفت چشمه، «مهدي چمران»، نائب رئيس شوراي مرکزي شوراي ائتلاف نيروهاي انقلاب در گفت‌و‌گو با خبرنگار سياسي شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ با اشاره به اينکه کساني که عامل شرايط ناهنجار کشور از نظر اقتصادي و معيشتي هستند کانديد رياست جمهوري شدند گفت: اين رفتار دولتمردان دهن کجي به مردم است.

وي با اشاره به اينکه اينها خودشان عامل وضع موجود در طول 8 سال گذشته بودند به عنوان ناجي مردم و نجات دهنده کشور از اوضاع نابسامان اقتصادي باشند عنوان کرد: اين جريان به دنبال فرار از گذشته غيرقابل دفاع خود هستند و اينها سالها در جايگاه معاون اول و وزير و رئيس بانک مرکزي فرصت کار کردند داشتند ولي عملکردشان کشور را به وضع موجود دچار کرد، براي 8 سال آينده چه کاري مي خواهند انجام دهند که در اين سالهاي اخير نتوانستند انجام دهند.

چمران با بيان اينکه چهره هاي دولتي که کانديد انتخابات شدند به دنبال تشکيل دولت سوم آقاي روحاني هستند تصريح کرد:  اينها مي خواهند دولت بعدي استمرار دولت فعلي باشد و دوباره همين روش و سياست هاي ناکارآمد در آينده اداره کشور جاري باشد.

نائب رئيس شوراي مرکزي شوراي ائتلاف نيروهاي انقلاب با اشاره به اينکه مردم از شرايط اداره کشور به دست دولت ناراضي هستند تصريح کرد: ادامه اين سياست ها انفجار را به دنبال خواهد داشت ؛ معيشت و اقتصاد مردم در طول اين سالها به شدت متضرر شده و ديگر تحمل اين وضع را ندارند.

چمران با اشاره به اينکه اين حرف هاي قشنگي که داوطلبان دولتي در زمان ثبت نام به زبان آوردند همان وعده هاي 4 سال پيش و 8 سال پيش بود تصريح کرد: دولتمردان بايد قبل از هر چيزي به پيشگاه مردم پاسخگو باشند.

وي با بيان اينکه مناظره هاي انتخاباتي نبايد به سمت مسائل واهي يا وعده هاي بي پايه و اساس برود عنوان کرد: بايد در مناظره ها به محاکمه کشيدن عوامل ارز 4200 توماني  باشد. آقايي که مي گفت مردم يادتان هست بايد به مردم توضيح دهد چون مردم يادشان نرفته؛ آقايي که پشت تريبون فقط مي گفت تصويب شد و با همين تصويب شد ها برجام را در عرض 20 دقيقه تصويب کرد بايد به محاکمه کشيده شده و در پيشگاه ملت پاسخگو باشند.

انتهاي پيام/ک

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg